بازگشت بایدن به برجام اشتباه است

سیاسی/ بین الملل 5fb38dc494dd0_5fb38dc494dd5 سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن خطاب به جو بایدن گفت که دولت جدید آمریکا به جای نزدیک شدن به ایران بهتر است به میانجیگری خود میان اسرائیل و کشورهای عربی ادامه دهد.

رون دیرمر گفت: بازگشت دولت جو باید به توافق هسته ای ایران اشتباه خواهد بود.
وی در بیانیه ای مشترک با سفیر امارات و بحرین نامزد دموکرات ها را به بررسی وضعیت خاورمیانه قبل از اتخاذ هر نوع تصمیم در رابطه با برجام تشویق کرد.

دیرمر به جوبایدن پیشنهاد داد که رویکرد ''مفید و مثبت'' برای دولت جدید آمریکا این است که به جای نزدیک شدن به ایران به میانجیگری میان اسرائیل و همسایگان عربش ادامه دهد.

وی خطاب به جو بایدن گفت: با هم پیمانان خود در منطقه بشین و برای رسیدن به یک موضع مشترک در رابطه با ایران با ما گفت وگو کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

معترضان ضدِ فرانسه پاکستانی، اسلام‌آباد را فلج کردند

س نوامبر 17 , 2020
سیاسی/ بین الملل در پاکستان هزاران معترض علیه اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در مورد کاریکاتورهای حضرت محمد (ص) روز دوشنبه بخش‌هایی از پایتخت این کشور را فلج کردند. نیروهای امنیتی یک روز پس از آنکه گزارش شد نزاع‌های خشونت‌آمیز بین پلیس و راهپیمایان ده‌ها زخمی به جا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000