7مزایای ارائه خدمات الکترونیکی شمس بانک صادرات

5fb151d175d5c_2020-11-15_19-35 نماینده مجلس مزایای انجام کارهای بانکی توسط سامانه شمس بانک صادرات را بر شمرد.

سیدجواد حسینی کیا با اشاره به سامانه شمس بانک صادرات و ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیکی گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری هر چقدر بتوانیم از مراجعه حضوری مردم جلوگیری کنیم و رفت و آمد کاهش پیدا کند گام بزرگی در مهار کرونا برداشته می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مردم را عادت دهیم که کارهای خود را غیر حضوری و از طریق بسترهای اینترنتی انجام دهد، هزینه های خانواده ها کاهش پیدا می کند، همچنین این رویه سرعت انجام کارها را افزایش می دهد و تنها محدود به ساعات اداری نمی شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: از سوی دیگر انجام کارهای بانکی در سامانه های الکترونیکی از جمله شمس باید شفافیت عملکرد و عملیات بانکی می شود.

وی تاکید کرد: این موارد از مزایای سامانه ای شدن فعالیت های بانکی است، باید به عزیزان بانک صادرات برای توسعه خدمات الکترونیکی خدا قوت گفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات اطلاع رسانی شود

ی نوامبر 15 , 2020
نماینده مجلس می گوید که ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات توسط سامانه شمس باید اصلاع رسانی شود و سایر بانک ها نیز این روش برای کاهش تردد مردم در شهر استفاده کنند. اصغر سلیمی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات توسط سامانه شمس گفت: شیوع بیماری کرونا با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000