جاده چالوس تا ساعت ۱۷ مسدود شد

5fb0d0fb611c8_5fb0d0fb611ca

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی در جاده ها گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج -تهران در محدوده های مهرشهر، مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک هستیم.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده های کشور تردد به شکل روان و بدون مشکل خاصی در حال انجام است، گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال نیز تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است.

شیرانی دلیل انسداد جاده چالوس در حدفاصل دزدبن تا هزارچم را عملیات راهداری اعلام کرد و گفت: از امروز تا ۲۷ آبان ماه ، از ساعات ۶ تا ۱۷ این محور مسدود بوده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر هیچگونه مداخله و پدیده جوی خاصی در جاده های کشور گزارش نشده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت الکترونیک می‌تواند راه حل خوبی برای کم کردن مدت سربازی باشد

ی نوامبر 15 , 2020
مسئله سربازی به قصه‌ای پر غصه برای جوانان تبدیل شده بود که با ۲۴ ماه شدن آن، بر مشکلات قبلی افزوده شد. مسئله سربازی با وجود بحران اقتصادی و شرایط شغلی‌ که در کشور وجود دارد به خودی خود به قصه ای پر غصه برای جوانان تبدیل شده بود که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000