سود پول حاصل از تأخیر در توزیع کتب درسی به حساب چه کسی می‌‎رود؟

5face1c70e821_2020-11-12_10-48

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد شدید از عدم توزیع کتب درسی در برخی از مناطق کشور، تصریح کرد: با وجود گذشت دو ماه از سال تحصیلی اما هنوز در برخی مناطق کتاب درسی توزیع نشده است.

جواد نیک بین با انتقاد از نحوه توزیع کتب درسی، اظهار کرد: متأسفانه توزیع کتب درسی هر ساله با مشکل تأخیر مواجه است و علت این مسئله مشخص نیست.

دو ماه از سال تحصیلی گذشت؛ هنوز در برخی مناطق کتاب درسی توزیع نشده است

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حتی امسال با وجود گذشت حدود دو ماه از شروع سال تحصیلی در برخی از مناطق محروم کشور کتب درسی توزیع نشده است.

وی تصریح کرد: اگر به این مسئله بدبین باشیم به نظر می‌رسد برخی از این تأخیر سود می‌‎برند؛ اینکه پول کتب درسی پیش از شروع سال تحصیلی از دانش آموز و خانواده‌ها اخذ می‌شود و این رقم مدتی در حساب برخی افراد می‌ماند .

سازمان بازرسی به موضوع ورود کند

نیک بین با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند، افزود: وزیر و معاون وزیر آموزش و پرورش که در این رابطه مسئولیت دارند باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در این رابطه تذکری کتبی در نشست صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش داده شده که در صورت پاسخگو نبودن، طرح سئوال از وزیر نیز کلید خواهد خورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تور سایت‌های همسریابی پول جوانان را صید می‌کند

پ نوامبر 12 , 2020
سال‌هاست سایت‌های همسریابی در ایران به صورت غیرقانونی فعال هستند و پلیس فتا و … هر از چندگاهی درباره شگرد چنین سایت‌هایی به مردم هشدار می‌دهند. اینکه بخواهم بگویم سایت‌های همسریابی چه هستند و عملا چه کاربردی دارند مطمئنا موضوعی تکراری است که سال هاست اسمش را می‌شنوید و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000