قطعه‌ای ایرانی که رییس‌جمهور لبنان آن را تحسین کرد

5faac2a7c5b89_5faac2a7c5b8b رییس‌جمهور لبنان، ساخت قطعه «بی‌تاب بلقیس‌» به آهنگسازی فردین خلعتبری و صدای حمیدرضا نوربخش را تحسین کرد.

میشل عون، رییس جمهور لبنان، از تولید قطعه موسیقی «بی‌تاب بلقیس» که با شعار «بیروت! درد تو، درد من است» برای همبستگی با جان باختگان انفجار بیروت ساخته شده است، تقدیر و تشکر کرد.

بعد از اهدای این اثر به رییس‌جمهور لبنان توسط محمدجلال فیروزنیا، سفیر ایران در لبنان، نبیل شدید، مدیرکل تشریفات و امور بین‌الملل ریاست جمهوری این کشور در نامه‌ای، ضمن تحسین این اثر هنری از طرف میشل عون، مراتب قدردانی او را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

این قطعه بر روی شعری از اهورا ایمان، به آهنگسازی فردین خلعتبری و صدای حمیدرضا نوربخش و به رهبری آندره الحاج (رهبر ارکستر ملی لبنان) و اجرای ارکستر ملی ایران تولید شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلمبرداری «نیمکت» در ایستگاه پایانی

چ نوامبر 11 , 2020
فیلمبرداری فیلم کوتاه نیمکت در تهران به پایان رسید و بزودی وارد مراحل تدوین و صداگذاری می شود. فیلمبرداری فیلم کوتاه «نیمکت» سومین فیلم میلاد احمدوند در تهران به پایان رسید و بزودی وارد مراحل تدوین و صداگذاری می شود. نیمکت درامی عاشقانه است و قصه پسری را روایت می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000