نماد شستا تعیین تکلیف شود

5faa41b8788fb_5faa41b8788fd رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام شده تا هر چه سریعتر نماد شستا و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند.

حسن قالیباف اصل گفت: با توجه به توقف طولانی مدت نماد معاملاتی شستا، سازمان به شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد تا هر چه سریع‌تر این نماد و سایر نمادهای متوقف را تعیین تکلیف کند.

وی تاکید کرد: البته به این نکته باید توجه داشت که خود ناشرین حتماً باید فرآیند بازارگردانی و تداوم آن را مدنظر قرار دهند و در راستای نقدشوندگی سهام خود کوشا باشند، این موضوع یک اصل مهم در سرمایه گذاری است.

قالیباف اصل تصریح کرد: چنانچه ناشری این مهم را رعایت نکند، سازمان بورس و اوراق بهادار از اختیارات قانونی خود در راستای صیانت از حقوق سهامداران استفاده خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صائب عریقات بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

س نوامبر 10 , 2020
سیاسی/ بین الملل دبیر اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و مذاکره کننده ارشد فلسطینی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. صائب عریقات" که چند وقت پیش به کرونا مبتلا شده بود امروز (سه شنبه) درگذشت. عریقات از ۸ اکتبر (۱۷ مهر) به ویروس کرونا مبتلا و تا ۱۸ اکتبر (۲۷ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000