روزنامه جمهوری اسلامی: هم صداوسیمای ما از رفتن ترامپ ناراحت است، هم منافقین، هم سلطنت طلبها، هم کمونیستها

5faa0f69bd1e9_5faa0f69bd1ea روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رسانه ملی همچنان بر نگاه یکطرفه خود درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پافشاری می‌کند و در برنامه‌های خبری و سیاسی خود، به دعوای حقوقی ترامپ امید بسته است! جالب است که مردم ایران از رفتن ترامپ ابراز خوشحالی می‌کنند ولی رسانه ملی همچنان ساز خودش را می‌زند.

این روزها وضعیت انفعالی گروهک‌های ضدانقلاب مقیم خارج از کشور اعم از شاهی‌ها، منافقین، کمونیست‌ها و بقیه عمله و اکره آمریکا و انگلیس و فرانسه که از شکست ترامپ دچار سرگیجه شده‌اند، بسیار تماشائی است. آنها در سخنان و نوشته‌هایشان هنوز به ادامه ریاست جمهوری ترامپ برای 4 سال دیگر امیدوارند و به دادگاه عالی آمریکا چشم دوخته‌اند تا آراء بایدن را باطل کند و ترامپ را پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام نماید!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه مصلحتی بالاتر از جان مردم است؟

س نوامبر 10 , 2020
نماینده مجمع نمایندگان تهران در ستاد کرونا تاکید کرد: عدم قرنطینه تهران منجر به فوت چندین هزاران نفر از هموطنان خواهد شد. اقبال شاکری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «عدم قرنطینه تهران باعث فوت چندین هزاران نفر از هموطنان می شود. شاید بتوان در طولانی مدت بدون تعطیلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000