حصار دفاعی مقابل کاخ سفید این روزها کاربرد تازه‌ای دارد!/ عکس

سیاسی/ بین الملل 5fa68555b32f5_5fa68555b32f7 حصار موقت امنیتی مقابل کاح سفید با بنرها و کاغذهایی که روی اکثر آنها نوشته شده "ترامپ یک بازنده است" و از وی خواسته‌اند تا کاخ سفید را ترک کند، پوشیده شده است.

مقام‌های پلیس فدرال آمریکا یک حصار بزرگ را در مقابل کاخ سفید نصب کرده‌اند تا تدابیر امنیتی را تشدید کنند. از زمان نصب این حصار، ده‌ها پوستر و پلاکارد در سراسر آن چسبانده شده است. بر روی یکی از بخش‌های حصار چندین پوستر چسبانده شده که روی آنها با رنگ‌ها و فونت‌های مختلفی واژه "بازنده" نوشته شده است.

در بخش دیگری از آن، یک پوستر به رنگ صورتی چسبانده شده و روی آن نوشته شده:‌ "اخطار اخراج" و روی دیگری نوشته شده "همه آرا را بشمارید" که به تلاش‌های ترامپ برای توقف شمارش آرا در ایالت‌هایی مربوط می شود که در آنها پیشتاز بود.

این اقدام از سوی مقام‌های فدرال در حالی صورت گرفته که جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در ایالت‌های پنسیلوانیا و جورجیا پیشتاز است.

بر روی یک پلاکارد دیگر بر روی زمین و در مقابل این حصار نوشته شده است "ترامپ، دیوارت را خراب کن. یک امید، یک مردم. متحد ایستاده‌ایم."

یک معترض ماسک ترامپ را روی دیوار چسبانده و از مسواک برای تصویر ترامپ سبیلی شبیه به آدولف هیتلر درست کرده است.

همه پوسترها مربوط به ترامپ نیستند. بر روی برخی هم نوشته شده "زندگی سیاهپوستان مهم است" یا نام مردان و زنان سیاهپوستی آمده که توسط افسران پلیس کشته شدند.

بر روی یکی از پوسترها مردم را به سمت پیوستن به "کمپین صفر" ترغیب می‌کنند که کمپینی اصلاحی برای پایان دادن به خشونت و وحشی گری پلیس در آمریکاست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قرنطینه بیماران را جدی بگیرید/تغییر رفتار ویروس نگران کننده است

ش نوامبر 7 , 2020
وزیر بهداشت، از روسای دانشگاه های علوم پزشکی و بیولوژیست ها درخواست کرد هر گونه تغییر رفتار ویروس کرونا را دنبال کنند. به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی، شامگاه شنبه در اجلاس غیر حضوری رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با عنوان این مطلب که یکی از نگرانی‌های ما جهش ویروس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000