سران لبنان اصلاحات را آغاز کنند

سیاسی/ بین الملل 5fa64a4cdfdde_2020-11-07_10-48 وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه مردم لبنان لیاقت بهترین‌ها را دارند، گفت که به سران لبنان تاکید کرده به سخنان مردم گوش دهند و اصلاحاتی را اجرا کنند.

مایک پامپئو توییت کرد: سران لبنان باید به سخنان مردم خود گوش داده، اصلاحات را اجرا کرده و به فساد پایان دهند.

پامپئو با اشاره به اینکه مردم لبنان لیاقت بهترین‌ها را دارند، افزود: امروز آمریکا جبران باسیل را وزیر "فاسدی" می‌داند که از پست‌های دولتی خود "سوء استفاده" کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی بر جبران باسیل، چهره سیاسی برجسته لبنان خبر داد.

آمریکا سپتامبر گذشته نیز دو وزیر سابق لبنان نزدیک به حزب‌الله را در لیست سیاه قرار داده بود.

جبران باسیل، وزیر خارجه سابق لبنان و رهبر حزب "جریان ملی آزاد" لبنان در واکنش به این تحریم‌ها گفت: نه تحریم‌ها من را ترساندند و نه وعده‌ها من را فریب دادند.

باسیل افزود: به هیچ لبنانی پشت نمی‌کنم و برای نجات خودم به نابودی لبنان تن نمی‌دهم.

او در پایان نیز گفت: به ظلم عادت کرده‌ام و از تاریخ یاد گرفته‌ام. در این خاورمیانه باید هر روز صلیبمان را به همراه داشته باشیم تا زنده بمانیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اولین زن به ماه می‌رود/ ناسا هالیوودی شد

ش نوامبر 7 , 2020
در حالی که ناسا آماده می‌شود تا برنامه اکتشافی خود در ماه را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذارد، به دنبال همکاری با هالیوود است. در حالی که ناسا آماده می‌شود تا «آرتمیس»، برنامه اکتشافی خود در ماه را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذارد، به دنبال همکارانی از صنعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000