جانی دپ پس از شکست در دادگاه، برای هوادارانش نامه نوشت

5fa587cfb868a_5fa587cfb868c لحظاتی پیش، جانی دپ، هنرپیشه مشهور امریکایی در صفحه اینستاگرام اش، نامه ای به هواداران‌ش منتشر کرد.

لحظاتی پیش، جانی دپ، هنرپیشه مشهور امریکایی در صفحه اینستاگرام اش، نامه ای به هواداران‌ش منتشر کرد. این ستاره ۵۷ ساله که مدتی است به دلیل حواشی زندگی شخصی اش با امبر هرد، اتهام های اعمال خشونت علیه همسر سابق اش، اعتیاد به الکل و… خبرساز شده است، به تازگی در دادگاه بریتانیا شکست خورده است. دادگاه بریتانیا شکایت جانی دپ علیه نشریه سان را بی اساس خواند و اعلام کرد برای دادگاه ثابت شده است که او در حین زندگی اش با امبر هرد، شوهری بوده که دست بزن داشته و اعمال خشونت می کرده است.

جانی دپ در این بیانیه ضمن تشکر از هوادارانش اعلام کرده کمپانی وارنر از او خواسته تا از فیلم Fantastic Beasts استعفا دهد و دپ هم به این خواسته احترام گذاشته است.

دپ در این بیانیه اعلام کرده رای دادگاه بریتانیا غیرواقعی است و می خواهد به این رای اعتراض کند. دپ نوشته: «تلاشم این است تا ثابت کنم اتهامات علیه من اشتباه هستند. زندگی و سابقه کاری من با این لحظه از زمان تعریف نمی شود.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تئوری‌ توطئه در انتخابات آمریکا/ ماژیک شارپی چیست و چرا متهم به ابطال آرا شد؟

ج نوامبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل در حالی که شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت‌های باقی مانده حساس‌تر می‌شود همزمان انتشار اطلاعات نادرست و تئوری‌های توطئه، فضایی برای دامن زدن به شایعات در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ادعا کردند که در ایالت آریزونا مقام‌های برگزاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000