وزیر خارجه انگلیس به قرنطینه خانگی رفت

سیاسی/ بین الملل 5fa458a6dfe00_5fa458a6dfe04 منابع خبری گزارش کرده‌اند وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل تماس با یک فرد مبتلا به کرونا به قرنطینه خانگی رفته است.

«دومینیک راب» در حالی به قر‌نطینه رفته که دولت انگلیس به منظور مقابله با موج بعدی ویروس کرونا و همزمان با شروع فصل سرما محدودیت‌های بیشتری را در سرتاسر کشور اعمال کرده است.

با این حال چهارشنبه شب، شهروندان انگلیسی قبل از اعمال قوانین محدودکننده و قرنطینه عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و به رستوران‌ها و دیگر مراکز هجوم بردند.

با فرا رسیدن ساعت ده شب و موعد اعمال محدویت‌های شبانه، نیروهای پلیس به خیابان‌ها آمده و از مردم خواستند به خانه‌هایشان برگردند. در این میان درگیری‌هایی میان شهروندان و پلیس درگرفت و عده‌ای بازداشت شدند.

ظهر امروز نیز روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته به ۴۹۲ نفر رسیده است.

انگلیس تاکنون بیش از یک میلیون ابتلا به کرونا گزارش کرده که از این تعداد بیش از ۴۷ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«جانوران شگفت‌انگیز» هری‌پاتر در موزه تاریخ طبیعی لندن

ج نوامبر 6 , 2020
موزه تاریخ طبیعی لندن برگزاری نمایشگاهی از جانوران شگفت‌انگیز دنیای «هری‌پاتر» را تدارک می‌بیند. موزه تاریخ طبیعی لندن برگزاری نمایشگاهی از جانوران شگفت‌انگیز دنیای «هری‌پاتر» را تدارک می‌بیند. به گزارش خبر فوری از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیک بوک (ComicBook)، موزه تاریخ طبیعی لندن با کنار هم قرار دادن موجودات و هیولاهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000