توییتر فارسی از انتخابات آمریکا چه می‌گوید؟/ ویدئو

سیاسی/ بین الملل 5fa28294e3866_2020-11-04_13-59 از بین تمامی محتواهای پیرامون انتخابات آمریکا، ۳۷% از آن‌ها توسط گروه ری‌استارت و همسو با اهداف لیدر گروه که طرفداری از ترامپ است، منتشر شده است.

۶۳ درصد از توییت‌ها به سایر موضوعاتی مثل «اخبار و حواشی مرتبط با دو مناظره»، «ضربه زدن به آبروی ایالات متحده»، «تاثیر انتخابات امریکا بر ایران»، «پیش‌بینی نتیجه انتخابات»، «بیان احتمال تقلب در انتخابات توسط ترامپ» و «اتهام دخالت روسیه، چین و ایران» پرداخته است.

مقایسه محتوای دو مناظره نشان می‌دهد مناظره اول برای کاربران جذابیت بیشتری داشته و مناظره دوم با وجود نزدیکی به زمان انتخابات، به اندازه مناظره اول جذاب نبوده است.
جمع‌بندی میزان محتوا درباره بایدن و ترامپ بیانگر این است که در مناظره اول صحبت درباره #بایدن نزدیک به ۳ برابر ترامپ بوده است ولی در مناظره دوم #ترامپ از بایدن پیشی گرفته و کاربران ۱.۸ برابر بیشتر درباره وی صحبت کرده‌اند.

جالب است که نظرسنجی‌ها و آمار نیز بیانگر این مطلب است که بایدن در مناظره اول و ترامپ در مناظره دوم موفق‌تر بوده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی جدید سیمپسون‌ها در مورد انتخابات آمریکا

چ نوامبر 4 , 2020
سریال سیمپسون‌ها پیروزی بایدن را پیش‌بینی کرد. سریال سیمپسون‌ها که به پیش بینی های درستش معروف هست دیروز (۲ نوامبر) در جدیدترین قسمتش پیش بینی کرد که "بایدن" رئیس جمهور می‌شود و در صورتی که ترامپ رئیس جمهور شود، در سال ۲۰۲۱ جنگ و قحطی دنیا را فرا می‌گیرد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000