قیمت مرغ روی ٢٥ هزار تومان ثابت ماند/مرغ زنده؛ ١٧٥٠٠ تومان

5fa0fd528b53d_5fa0fd528b53f قیمت مرغ نسبت به ١٠ روز قبل تقریبا بدون تقریبا مانده و هم اکنون نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم ٢٥ هزار تومان است.

قیمت مرغ نسبت به ١٠ روز قبل تقریباً ثابت مانده و هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده ١٧ هزار و ٥٠٠ تومان و هر کیلوگرم مرغ گرم در مراکز سطح شهر حدود ٢٥ هزار تومان است.

به گفته فعالان صنعت مرغداری قیمت نهاده‌های دامی نیز همچنان بدون تغییر مانده و هم اکنون قیمت هر کیلوگرم سویا حدود ١٥ هزار تومان و ذرت حدود ٣٦٠٠ تومان است.

یک تولیدکننده مرغ در همین زمینه به گفت: افزایش قیمت تمام شده تولید و تأمین نصفه و نیمه نهاده‌های دامی از سوی دولت دلیل افزایش قیمت مرغ طی هفته‌های اخیر است و این مساله ربط چندانی به حضور دلالان ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هنر ظریفِ کمتر کارکردن

س نوامبر 3 , 2020
نویسندۀ «فضیلت کناره گرفتن» می‌گوید: افسارزدن بر تمایلمان برای تجربۀ همه‌چیز شاید شادترمان کند. تصویری که زمانۀ ما از آدم موفق ساخته است، کسی است که صبح تا شب کار می‌کند تا پول دربیاورد و بعد آن پول را خرج کالاهای پرزرق و برق و سفرهای ماجراجویانه کند و دوباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000