ماکرون: قصد توهین به اسلام و مسلمانان را نداشتم

سیاسی/ بین الملل 5fa0eaba52f18_5fa0eaba52f1a رئیس‌جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت پاریس درباره حل مسئله فلسطین براساس راهکار تشکیل دو کشور تأکید کرد.

امانوئل ماکرون در گفتگوی تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت پاریس درباره حمایت از تحقق صلح براساس راهکار تشکیل دو کشور و آمادگی فرانسه برای ادامه تلاش‌هایش در این جهت تأکید کرد.

از سوی دیگر عباس بر موضع خود درباره حمایت از برگزاری نشست بین المللی صلح و آمادگی برای رفتن به مذاکرات براساس قوانین بین المللی و تحت نظارت کمیته چهارجانبه تأکید کرد و موضع فرانسه در این راستا را ستود.

عباس همچنین تأکید کرد، همگان باید به ادیان و شخصیت‌های مذهبی احترام گذاشته و اجازه توهین به پیامبر اکرم(ص) و تمام پیامبران و ادیان را ندهند و این اقدامات را محکوم کنند. وی در عین حال بر مخالفت با افراط‌گری، تروریسم و خشونت تأکید کرد.

ماکرون نیز بر احترام به اسلام و جهان اسلامی تأکید کرد و گفت که او قصد توهین به اسلام و مسلمانان را نداشته و بین تروریسم و تندروی و اسلام و جهان اسلام تفاوت قائل می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مادر مبتلا به کرونا می‌تواند به نوزاد خود شیر دهد؟

س نوامبر 3 , 2020
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مادر مبتلا به کووید-۱۹ می تواند به نوزاد خود شیر دهد. دکتر مریم پورآدینه افزود: تماس نزدیک، زود هنگام و شیردهی انحصاری به کودک به رشد او کمک می کند و در شرایط کنونی مادران هنگام شیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000