مادر مبتلا به کرونا می‌تواند به نوزاد خود شیر دهد؟

5fa119e116e81_2020-11-03_12-20

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مادر مبتلا به کووید-۱۹ می تواند به نوزاد خود شیر دهد.

دکتر مریم پورآدینه افزود: تماس نزدیک، زود هنگام و شیردهی انحصاری به کودک به رشد او کمک می کند و در شرایط کنونی مادران هنگام شیر دادن باید بهداشت تنفسی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

پورآدینه تاکید کرد: مادران دست های خود را قبل و پس از لمس کردن کودک بشویند و بطور مرتب سطوحی را که با آن ها در تماس هستند، تمیز و ضدعفونی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ یا عوارض دیگر، آنقدر بدحال هستید که نمی توانید به کودک خود شیر دهید، باید از کسی کمک بگیرید تا بطور ایمن از روش های ممکن، در دسترس و مورد قبول برای شیردهی به کودکتان استفاده کنید.

پورآدینه ادامه داد: این روش ها شامل دوشیدن شیر مادر، برقراری مجدد شیردهی و شیر مادر اهدایی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دزدها حتی به کاشی‌های این سقاخانه قدیمی رحم نکردند

س نوامبر 3 , 2020
سرقت ۵ ردیف از کاشی‌های سقاخانه چهارراه نقاشی اصفهان نشان داد اگرچه در سال‌های اخیر آمار سرقت از میراث فرهنگی کاهش یافته اما میزان حفاظت از آثار تاریخی در برخی از مراکز در وضع مطلوبی قرار ندارد. جدیدترین مورد از سرقت‌ میراث فرهنگی مربوط به دزدیدن ۵ ردیف از کاشی‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000