سقوط سنگین ۹۰۰ واحدی داوجونز با وحشت از تشدید شیوع کرونا

5f9ac7b1858e6_2020-10-29_17-16 با وحشت از تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا و نگرانی از تاثیر آن بر اقتصاد جهان، سهام وال‌استریت به شدت سقوط کردند.

ا وحشت از تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا و نگرانی از تأثیر آن بر اقتصاد جهان، سهام وال‌استریت به شدت سقوط کردند.

میانگین صنعتی داو جونز ۹۴۳.۲۴ واحد یا ۳.۴ درصد سقوط کرد و به ۲۶٫۵۱۹.۹۵ واحد بازگشت. اس‌اندپی ۳.۵ درصد یا ۱۱۹.۶۵ واحد سقوط کرد و به ۳٫۲۷۱.۰۳ واحد رسید در حالی که کامپوزیت نزدک ۳.۷ درصد یا ۴۲۶.۴۷ واحد از دست داد و به ۱۱٫۰۰۴.۸۷ واحد بازگشت.

این بدترین سقوط داوجونز و اس‌اندپی از ۱۱ ژوئن تا کنون بود.

داده‌های نگران‌کننده دانشگاه جان هاپکینز نشان داد که متوسط تعداد مبتلایان جدید روزانه در آمریکا در حال افزایش است و در هفته گذشته به رکورد ۷۱٫۸۳۲ نفر رسیده است. از سوی دیگر در بیش از ۳۰ ایالت آمریکا نرخ بستری شدن به ۵ درصد افزایش یافته است.

چنین افزایشی در تعداد مبتلایان روزانه زمزمه‌هایی برای وضع قرنطینه مجدد را به راه انداخته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طرح ایران می‌تواند به درگیری قره‌باغ پایان دهد؟

پ اکتبر 29 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی ایران فرستاده ویژه خود را برای کمک به حل شدن مناقشه قره باغ به ارمنستان و جمهوری آذربایجان فرستاد. دقیقا یک ماه گذشته (۶ مهرماه) بود که درگیری میان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ شدت گرفت. از آن تاریخ تا به امروز حدود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000