نماینده سابق مصر بعد از پیروزی همسرش در انتخابات جان سپرد

سیاسی/ بین الملل 5f9a59cee7592_2020-10-29_09-27 یکی از نمایندگان سابق مجلس مصر لحظاتی بعد از اعلام پیروزی همسرش در انتخابات مذکور جان سپرد.

رسانه‌های مصری خبر دادند، یک نماینده سابق پارلمان مصر که تمامی مراحل فعالیت‌های انتخاباتی در کنار همسرش بود بعد از اعلام پیروزی‌ او دار فانی را وداع گفت.

به نوشته این رسانه‌ها، احمد ابو الحجی نماینده سابق پارلمان مصر از حوزه انتخابی سوهاج بعد از اعلام پیروزی همسرش «الفت المزلاوی» که در همین حوزه به پیروزی رسید از دنیا رفت.

این مرد ۷۰ساله که از بامداد روز انتخابات پابه‌پای همسرش فعالیت می‌کرد پس از آغاز شمارش آرا برای استراحت به منزل رفت و وقتی خبر پیروزی همسرش را شنید دچار سکته قلبی شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۶ بازیگر که پس از مرگ چهره‌هایی افسانه‌ای شدند/ از بروس لی تا شارون تیت

پ اکتبر 29 , 2020
برخی بازیگران به دلیل مر‌گشان و یا به دلیل عملکردشان در سال‌های پیش از مرگ دقیقاً در دوران پس از مرگ به یک چهره افسانه‌ای بدل شدند. تبدیل‌شدن به یک چهره افسانه‌ای در هالیوود اصلا آسان نیست. از یک سو باید استعداد بازیگری داشته باشید و از طرف دیگر گاهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000