جنجال تشبیه میرحسین موسوی به ترامپ

سیاسی/ سیاست داخلی 5fb9593f8e93a_2020-11-21_21-45 روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز وابسته به سازمان تبلیغات در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصویری خاص از میرحسین موسوی و دونالد ترامپ به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ اشاره کرده است.

روزنامه «تهران تایمز» با کنار هم گذاشتن تصویر مهندس میرحسین موسوی و دونالد ترامپ تیتر زده است «دو ادعای مشابه، یک جهان کامل» که اشاره‌ای دارد به حوادث انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ که در آن محمود احمدی نژاد توانست پیروز انتخابات شود.

گفتنی است سازمان تبلیغات اسلامی صاحب امتیازی این روزنامه تهران تایمز را برعهده دارد و مدیرمسئول تهران تایمز همزمان مدیریت خبرگزاری مهر را نیز عهده‌دار است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین تلاش‌های دولت ترامپ برای بی‌اعتبار کردن چین

ش نوامبر 21 , 2020
سیاسی/ بین الملل خبرگزاری «شین هوا» در یادداشتی با این عنوان که «کمپین واشنگتن با هدف بی اعتبار کردن چین هیچ ذهن آگاه و روشنی را فریب نمی دهد»، نوشت گزارش جدید منتشر شده از سوی واشنگتن علیه چین، سرشار از دروغ و افترا است و بار دیگر ذهنیت ریشه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000