روحانی در منگنه تحریم و کرونا/چقدر مدیریت دولت در بحران‌ها را موفق می‌دانید؟

سیاسی/ سیاست داخلی 5f970dea21295_2020-10-26_21-26 حسن روحانی گفته دو دست بیشتر ندارد. با یک دست مشغول مبارزه با تحریم است و با دست دیگرش می‌خواهد از پس کرونا برآید.

این مبارزه درحالی با دو دست رئیس‌جمهور انجام می‌شود که او دست کم هشت ماه است بیرون از دفتر ریاست‌جمهوری دیده نشده و عملا در قرنطینه است.

آمار قربانیان کرونا هرچند روز یک‌بار رکورد می‌زند و تحریم‌ها نیز فعلا پابرجاست، هرچند ورود اسکناسی دلار، هر از چندگاهی قیمت ارز را پایین می‌آورد.

به‌نظر می‌رسد دولت روحانی برای رفع مشکلات، بیشتر چشم به انتخابات نوامبر ایالات متحده دارد تا با پیروزی دموکرات ها، دلارهای بلوکه شده، گشایشی ایجاد کند.

فعلا که دست رئیس‌جمهور بند تحریم و کروناست، منتقدان از او می‌پرسند که چهار سال تعلیق مدیریت در دوره ترامپ زمان زیادی برای مبارزه با مشکلات نیست؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جایزه ویژه جشنواره جئونجو کره جنوبی به «متری شیش و نیم» رسید

د اکتبر 26 , 2020
سعید روستایی، کارگردان «متری شیش و نیم»، از اهدای جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره جئونجو کره جنوبی به این فیلم خبر داد. هیأت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم جئونجو کره جنوبی، جایزه ویژه خود را به فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی اهدا کرد. سعید روستایی با انتشار پستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000