انهدام باند سازمان‌یافته توزیع سلاح جنگی و شورشی در ‌فریدونکنار/ ۶۴ قبضه سلاح از متهمان کشف شد

حوادث/ دادگاه 5f965cd192862_2020-10-26_08-51 فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: باند توزیع و فروش سلاح های جنگی و شورشی در فریدونکنار منهدم شد.

سرهنگ پاسدار محمد برمر در این ارتباط اظهار داشت: با همکاری دادستانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، باند سازمان‌یافته توزیع سلاح جنگی و شورشی در شهرستان فریدونکنار شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود‌: به دنبال درگیری‌ها و نزاع‌های مسلحانه اخیر، با حمایت قاطع دستگاه قضایی و حکم دادستان شهرستان فریدونکنار و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا مازندران، ‌ دو دستگاه خودرو پژو تاکسی و خاور توقیف و تعداد 64 قبضه سلاح جنگی از نوع شورشی و کلت کمری کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد دو نفر متهم غیربومی نیز در این عملیات دستگیر و بازداشت شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونا رنگ عوض کرد

د اکتبر 26 , 2020
وضعیت فوق بحرانی کرونا در ۴۳ شهرستان و پیش‌بینی افزایش این تعداد، آن هم در شرایطی که میزان رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته، صحبت از تداوم محدودیت‌ها را جدی تر کرده است. محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های بحرانی کشور از نظر میزان ابتلاء به از امروز (دوشنبه) به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000