این دختر مدل دست از سر خواننده‌های ایرانی برنمی‌دارد

5f955bd1594b4_5f955bd1594b6 مهراد جم اولین خواننده‌ای نیست که با دنیا جهانبخت وارد رابطه می‌شود. پیشتر ساسی مانکن و امیر تتلو هم با دوستی با این خانم حاشیه‌هایی را برای بر سر زبان افتادن ایجاد کرده بودند و در زمینه جذب فالوور موفق هم شدند.

دنیا جهانبخت و مهراد جم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند که در ۲۴ ساعت اخیر با موجی از کامنت ها و بازتاب های در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی همراه شده است. در آخرین روز مهر ۹۹ و در آستانه انتشار سورپرایز اکتبر ۲۰۲۰ میلادی رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ۳ نوامبر، سورپرایز دنیا جهانبخت و مهراد جم در فهرست ترندهای مهرماهی ایرانیان قرار گرفت.

رابطه پنهانی دنیا جهانبخت و مهراد جم اکنون علنی شده و این رابطه با واکنش امین فردین، مسئول رسانه پشت پرده در خارج از کشور نیز همراه شده است. امین فردین که سابقه افشاگری علیه سلبریتی های سینما و هنر ایران را دارد در پستی مهراد جم را نیز به افشاگری تهدید کرده است.

دنیا جهانبخت تنها ۳۹۳ پست تا اواسط اکتبر ۲۰۲۰ میلادی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۹ میلیون نفر او را دنبال می کنند. او فقط یک صفحه را فالو کرده که صفحه مهراد جم عشق جدیدش است. اینستاگرام دنیا جهانبخت در نشانی @donya قرار دارد.

مهراد جم خواننده جوان پاپ دهه هفتادی ایران است که اخیرا از رابطه اش با دنیا جهانبخت گفته و ۱.۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. وی فقط ۱۲ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که لایک و فالوهای زیادی اخیرا دریافت کرده است.

پستی که رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم را در صفحه این خواننده جوان به نمایش گذاشته میلیون ها بازدید و ده ها هزار کامنت دریافت کرده است که در زیر مشاهده می کنید.

1

مهراد جم پسر متولد ۱۹۹۷ میلادی در شهر آبادان است. این پسر جنوبی در حوزه آهنگسازی فعالیت داشته و با آهنگ شمال به شهرت رسید. رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت با مهراد جم سبب افزایش فالوئرهای مهراد جم شده است. ترانه شیک و پیک، غمت نباشه از دیگر ترانه های مهراد جم است. مهراد جم هم مثل مهدی مدرس و برخی از آهنگسازها و خواننده های کشور از ایران مهاجرت کرد و به ترکیه رفت.

دنیا جهانبخت دانش اموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و فعالیتش را به عنوان مدل مانتو و اکسسوری برای چند برند در ایران آغاز کرد و سپس مدتی در ترکیه بوده و اکنون در یکی از شهرهای انگلیس زندگی می کند.

3

2

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راکت 900، مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه!/ عکس

ی اکتبر 25 , 2020
برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه "راکت" خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند! برای طرفداران برند مرسدس بنز، نام "برابوس" به مفهوم یک مرحله بالاتر از آن چیزی است که استانداردهای مرسدس در اخیتارشان قرار می دهد! کمپانی آلمانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000