نیوشا ضیغمی، جلوی دوربینِ سریال «بی‌نشان» رفت/ عکس

نیوشا ضیغمی، جلوی دوربینِ سریال «بی‌نشان» رفت/ عکس

با آغازِ بازی نیوشا ضیغمی در سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، عکس‌های این بازیگر در این مجموعه تلویزیونی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با گذشت بیش از ۲۰ درصد از تصویربرداری سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی، نیوشا ضیغمی، به عنوان تازه‌ترین بازیگر، به این پروژه پیوست.

این بازیگر که در نقاط عطف داستان نقش موثری دارد، قرار است شخصیت فریده را ایفا کند که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است.

«بی‌نشان»، سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی است که با سریال «در چشم باد»، اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون رقم زد و پس از آن در سریال «راستش را بگو» ایفای نقش کرد.

از جمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است، می‌توان از مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی و هلن نقی‌لو نام برد.

اسامی دیگر بازیگران این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه که برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود، به زودی اعلام خواهد شد.

نیوشا ضیغمی، جلوی دوربینِ سریال «بی‌نشان» رفت/ عکس

نیوشا ضیغمی، جلوی دوربینِ سریال «بی‌نشان» رفت/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

معاون درمان ستاد کرونای تهران: کاهش مورد انتظار در آمار کرونا رخ نداده است

پ اکتبر 21 , 2021
ایلنا نوشت: معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت: متاسفانه سطح رعایت پروتکل‌ها مقداری پایین آمده و به زیر ۵۰ درصد رسیده است که عدد خوبی نیست. این مساله باعث می‌شود نگرانی ما بیشتر شود. «نادر توکلی»، معاون درمان ستاد کرونای تهران درارتباط با آخرین وضعیت کرونا در تهران گفت: نسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000