خود را مصداق انتقاد رهبری بدانید/ در بداخلاقی ها شریک هستید، وقتی سکوت می کنید

سیاسی/ سیاست داخلی 5f94357cb325b_5f94357cb325e فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: امیدوارم آقای قالیباف، خودش را مصداق انتقاد رهبر معظم انقلاب از مسئولینی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند و در جاهای محتلف حضور می یابند بداند.

محمد مهاجری در توئیتی با هشتگ های قالیباف، رهبر معظم انقلاب، کرونا، ذوالنور و رئیس جمهور نوشت: امیدوارم آقای قالیباف، خودش را مصداق انتقاد رهبر معظم انقلاب از مسئولینی که پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کنند و در جاهای محتلف حضور می یابند بداند. همچنین قبول کند وقتی در برابر توهین امثال ذوالنور به رئیس جمهور، ساکت بر صندلی سبزش می نشیند در بداخلاقی آنها شریک است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه کسی نقش رهبری را در «راز ناتمام» بازی خواهد کرد؟

ش اکتبر 24 , 2020
تلویزیون در کنار پرداختن به شخصیت‌های تاریخی مثل "سنجرخان" که مبارز بوده است، سریال "راز ناتمام" ویژه زندگی شهید محمدجواد باهنر در دستور کار دارد. این روزها تلویزیون به سراغ ساخت سریال‌های پرتره یا پرداختن به شخصیت‌هایی رفته که هرکدام‌شان به تنهایی الگویی تمام عیار برای مسئولانی‌اند که در فصل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000