نامه مهم نائب رییس اتاق بازرگانی: موضوع صدور کارت بازرگانی برای ۷۰ کارتن خواب بررسی شود

5f92c0203486f_5f92c02034871 نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه‌ای به رییس اتاق خواستار بررسی موضوع عدم بازگشت ارز صادراتی توسط ۷۰ کارتن خواب شد.

حسین سلاح‌ورزی در نامه‌ای به غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران درخواست کرد موضوع صدور کارت بازرگانی برای ۷۰ کارتن خواب که رییس کل بانک مرکزی مطرح کرده است، صحت سنجی شده و گزارش آن منتشر شود.

در این نامه خطاب به رییس اتاق بازرگانی آمده است: همانطور که مستحضرید رییس کل بانک مرکزی هم در جلسه شورای گفتگو و هم در مجامع دیگر بارها فرموده اند که ۷۰ نفر از کسانی که ارز را برنگردانده اند «کارتن خواب» بوده اند یا در رسانه‌ها مرتب از واردات ۷۰۰ خودرو پورشه با استفاده از کارت بازرگانی فردی فاقد صلاحیت صحبت می‌شود.

وی با توجه به ابهامات موجود و به منظور صیانت از نهاد اتاق بازرگانی پیشنهاد کرد که در صورت صلاحدید رییس اتاق دستور دهد موضوع بررسی و رسیدگی لازم در خصوص صحت و سقم این گفته‌ها و ارائه و انتشار اطلاعات کامل و واضح به افکار عمومی صورت پذیرد.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران در این نامه تصریح کرد: بدیهی است در صورت حقیقت داشتن چنین ادعاهایی وظیفه اتاق ایران اطلاع رسانی و انتشار اسامی متخلفان و برخورد جدی با مسامحه کنندگان و در صورت کذب بودن، پیگیری حقوقی و طرح دعوی علیه نشرکنندگان ادعاهای کذب است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش نرخ سود بانکی حریف بازار مسکن می‌شود؟

ج اکتبر 23 , 2020
برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که در شرایط کنونی برای کاهش التهاب بازار مسکن، افزایش نرخ سود بانکی می تواند کمک کند. خانه هر روز گران‌تر می‌شود و توان مالی مردم هم برای خرید خانه هر روز کمتر. اگرچه کاهش نرخ ارز در ابتدای هفته جاری، لرزه‌ای کوتاه به بازار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000