با ثبت بالاترین شمار روزانه مبتلایان، زنگ خطر کرونا در روسیه به صدا درآمد

سیاسی/ بین الملل 5f92b093d39e6_2020-10-23_13-59 با شناسایی ۱۷ هزار و ۳۴۰ فرد مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار کل مبتلایان در مناطق مختلف این کشور به یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۶ نفر افزایش یافت.

جهش نگران کننده ابتلا و مرگ ‌و میر بر اثر کرونا در روسیه همچنان ادامه دارد و نخستین بار از آغاز همه‌گیری کرونا، شمار روزانه مبتلایان در این کشور حدنصاب تازه‌ای به ثبت رساند.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد: با شناسایی ۱۷ هزار و ۳۴۰ فرد مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار کل مبتلایان در مناطق مختلف این کشور به ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۶ نفر افزایش یافت.

تلفات روزانه کرونا نیز همچنان به مسیر صعودی خود ادامه داد و در شبانه روز گذشته ۲۸۳ نفر بر اثر عوارض کرونا جان باختند تا شمار درگذشتگان به ۲۵ هزار و ۵۲۵ نفر برسد.

با بهبودی ۱۱ هزار و ۲۶۳ نفر دیگر، شمار بهبودیافتگان نیز به یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تلاش ترامپ برای انتشار سندی درباره نقش نداشتن روسیه در انتخابات ۲۰۱۶

ج اکتبر 23 , 2020
سیاسی/ بین الملل سه مقام دولتی آمریکا اعلام کردند، رئیس جمهور این کشور و رئیس اطلاعاتی‌اش برای انتشار فوری مدرکی تلاش می‌کنند که گزارش جامعه اطلاعاتی در سال ۲۰۱۷ میلادی دال بر اینکه روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات کمک کرده را به چالش می‌کشد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000