بغض و اندوه کارگردان «تفنگ سرپر» برای درگذشت محمود فلاح

5f91e4c9b03a3_5f91e4c9b03a5 اگرچه بسیاری محمود فلاح را به‌واسطه تهیه‌کنندگی سریال تاریخی «مختارنامه» می‌شناسند، اما او پیش از آنکه حرفی از ساخت سریال داود میرباقری مطرح باشد، مجموعه تاریخی «تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو را تهیه کرده بود.

اکنون به بهانه درگذشت محمود فلاح، از امرالله احمدجو خواستیم تا درباره‌ همکاری‌ موفقی که حدود ۱۹ سال قبل در قالب سریال «تفنگ سرپر» شکل گرفت، صحبت کند.

احمدجو در گفت‌وگویی کوتاه در حالی که صدایش گرفته و بغض‌ راه گلویش را بسته بود، گفت: «فقط بنویسید محمود فلاح یکی از مهربان‌ترین و مردم‌دارترین مدیران سازمان صداوسیما بود در زمان خدمتش بود.»

کارگردان سریال «روزی روزگاری» سپس اظهار کرد: «من ارادت کاملی به آقای فلاح دارم. در حد پدر دوستش داشتم. خدابیامرز مرد بسیار نیک‌نامی بود.»

محمود فلاح تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون که سریال‌هایی همچون «مختارنامه» و «تفنگ سرپر» را در کارنامه دارد، در دو هفته گذشته به دلیل عارضه ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود و عصر روز پنجشنبه (اول آبان ماه) درگذشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کمبود مقطعی انسولین طبیعی است! / مقصر مشکلات، تحریم‌هاست / خبری از صادرات انسولین به عراق ندارم

ج اکتبر 23 , 2020
جلیل سعیدلو دبیر انجمن داروسازان ایران در گفتگو با خبرفوری به سوالات درباره کمبود انسولین در کشور پاسخ داد. وی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به بحران کمبود انسولین گفت: وضعیت تحریم‌ها نظم و انضباط را در تامین داروها و انسولین به هم ریخته است. وی با بیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000