بانک صادرات در مسیر حمایت از تولید داخل گام برداشته است

5f8da96b7b833_2020-10-19_18-27 عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید دارد که بانک صادرات برای موفق شدن در مسیر حمایت از تولید داخل، ابزار نظارتی خود بر حسن هزینه کرد تسهیلات را تقویت کند.

الهام آزاد با اشاره به اینکه بانک صادرات امکان خرید اقساطی لوازم خانگی تولید داخل را برای بازنشستگان فراهم کرده است، گفت: متاسفانه در سال های اخیر نقش بانک ها در سمت و سو دادن به سرمایه ها به تولید کمرنگ شده است، درحالی که انتظار می رود بانک ها از طرح هایی تولیدی که توجیه اقتصادی دارد حمایت کننده و تسهیلات ارزان قیمت ارائه کنند

نماینده مردم نائین، خوی و بیابانک در مجلس ادامه داد: در حال حاضر به دلیل عدم حمایت بانک ها از تولید داخل و تولیدکننده، بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی کشور ورشکسته شده است، بانک صادرات با طرح جدید خود در واقع در مسیر حمایت از تولید داخلی گام برداشته است.

وی پیشنهاد داد: بانک صادرات برای کمک بیشتر به بازنشستگان می تواند با مستمری این قشر در بازار بوس سرمایه گذاری کند تا این قشر نیز بتواند از سود بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بانک صادرات در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و اقشار آسیب پذیر جامعه توجه داشته باشد که باید بر حسن هزینه کرد تسهیلات نظارت داشته باشد تا اهداف اصلی طرح محقق شود و توجیه اقتصادی تعریف شده لوث نشود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: بانک صادرات نقش بسزایی در این مورد حمایت از تولید داخل داشته است و باید بیش از گذشته تسهیلات را به سمت رونق تولید هدایت کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پایان فیلمبرداری سریال جدید کارگردان «اخراجی‌ها»

د اکتبر 19 , 2020
تصویربرداری جدیدترین سریال مسعود ده‌نمکی که به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، به پایان رسید. فیلمبرداری سریال تلویزیونی «دادستان» با کارگردانی مسعود ده‌نمکی، امروز(دوشنبه ۲۸ مهر) به پایان رسید. محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال «دادستان» با اشاره به پایان تصویربرداری این سریال گفت: «تصویربرداری سریال «دادستان» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000