فرانسه ۲۳۱ تبعه خارجی را به دلیل «اعتقادات افراطی» اخراج می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5f8c96722dc29_5f8c96722dc2e دو روز پس از حادثه برای یک معلم تاریخ در فرانسه از سوی یک افراط‌گرای چچنی، دولت فرانسه در حال مهیا شدن برای اخراج ۲۳۱ تبعه خارجی به دلیل «اعتقادات افراطی» است.

دولت فرانسه قصد دارد شماری از اتباع خارجی را که ادعا می‌کند مظنون به «فعالیت‌های افراطی» هستند از خاک این کشور اخراج کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از «رادیو Europe 1» دو روز پس از حادثه برای یک معلم تاریخ در فرانسه از سوی یک افراط‌گرای چچنی، دولت فرانسه در حال مهیا شدن برای اخراج ۲۳۱ تبعه خارجی به دلیل «اعتقادات افراطی» است. وزارت کشور فرانسه از توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کرده است.

دولت امانوئل مکرون پس از حادثه روز جمعه در حومه پاریس از سوی احزاب راست‌گرا برای تشدید اقدامات علیه مهاجران تحت فشار قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

معاونت طلاب و روحانیت قرارگاه با هدف حضور نظامند روحانیت در عرصه مبارزه با فساد آغاز به کار کرد

ی اکتبر 18 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی داود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی از آغاز به کار معاونت طلاب و روحانیت قرارگاه ملی مبارزه با فساد اقتصادی خبر داد و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مهدی رفیعی‌راد را به عنوان مسئول این معاونت معرفی کرد. داود گودرزی در این خصوص توضیح داد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000