ایران دومین کشور جهان از نظر تعداد فوتی‌های روزانه کرونا

5f88e9e4c8106_5f88e9e4c810d

دیروز تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در ایران رکورد زد و کشور ما از نظر تعداد فوتی‌های روزانه این ویروس در جایگاه دوم جهان قرار گرفت.

این روز‌ها ویروس کرونا بسیار در جامعه جولان می‌دهد به طوری که طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته این ویروس رکورد زد و ۲۷۹ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۳۴۹ نفر رسید.

بر اساس این آمار، ایران دومین کشور جهان پس از مکزیک از نظر تعداد فوتی‌های روزانه است.

پس از ایران، کشور‌های روسیه، اندونزی و لهستان به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم آمار روزانه قربانیان کرونا ویروس قرار گرفته‌اند.

همچنین امروز رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در ایران شکسته شد و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۲۳۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

ایران از نظر آمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در رتبه ششم جهان قرار گرفته است.

آمار کرونا

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت با ممنوع نکردن سفر به استان‌های شمالی تخلف کرد

ج اکتبر 16 , 2020
سیاسی/ مجلس نماینده مردم ساری در مجلس معتقد است که دولت با ممنوع نکردن سفر به استان‌های شمالی، مرتکب تخلف شده است. منصور علی زارعی کیایی در گفت‌وگو با خبر فوری درباره وضعیت استان های شمالی در تعطیلات می گوید: مسئولین اجرایی استان و دولت باید نظارت و پیگیری می‌کردند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000