انتخاب بهترین نوع درب اکاردئونی برای امنیت ورودی (مشاوره رایگان) بازدید از کارخانه

5f86d1919f7ef_2020-10-14_13-53 امنیت منزل در مقابل تجاوز بیگانگان و سارقان همواره در همه ی جوامع برای انسان ها حائز اهمیت بوده است، و یکی از راه های ایجاد امنیت در منازل، ایجاد حفاظ های امنیتی برای درب منزل و پنجره های آن می باشد

یکی از بهترین راه ها برای پوشش درب و محافظت از آن ساختن حفاظ اکادئونی است. با قرار دادن درب اکاردئونی در منازل و حتی در اماکن تجاری، روی دادن حوادث ناگوار و ورود سارقان را به حداقل رسانده است. ایمن کاران وحدت با داشتن نیروی متخصص محصولات درب اکاردئونی را به شکل ها و نقش های گوناگون تولید و عرضه می نماید و این حفاظ ها علاوه بر جنبه ی امنیت، جنبه ی زیبایی نیز به منازل می بخشد. حفاظ ها شکل ها و انواع مختلفی دارند که در این مقاله تعدادی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

یکی از ابتکارات ایمن کاران وحدت در قسمت مونتاژ درب اکاردئونی که یک نقص بسیار مهم در قسمت لولای درب اکاردئونی بوده که به همت متخصصان ایمن کاران وحدت این مشکل بر طرف شده است لولای به کار رفته در این قسمت را توسط لولای سه تیکه و با جوشکاری تخصصی که مانع شکستن این قسمت را توسط دیلم و یا اهرم می شود.

درب اکاردئونی

یکی از رایج ترین حفاظ های اکاردئونی از نوع حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهارخم می باشد که بیشتر مناسب محیطی است که دارای مشکل فضای محدود می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ های که علاوه بر مدرن بودن دارای امنیت بسیار بالایی می باشند:

امروزه با پیشرفت زندگی و همچنین عوض شدن سبک زندگی و به دنبال آن سبک طراحی ها، به آسانی می توان نمای کلی ساختمان و حفاظ های آن ها را تغییر داد و با یکدیگر هماهنگ کرد. حفاظ های مدرن انواع مختلفی دارند از جمله: حفاظ آکاردئونی متحرک، حفاظ اکادئونی دوبل پرچ مخفی، حفاظ اکاردئونی دوبل تسمه نقش دار و حفاظ اکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی نام برد.

برای زیبا سازی حفاظ آکاردئونی دوبل میتوان آن را به سلیقه مشتری با رنک دلخواه رنگ کاری نمود.

همچنین جهت استحکام رنگ حفاظ آکاردیونی دوبل رنگ توسط اتاق کوره با 250 درجه سانتی گراد حرارت می گردد.

که به اصطلاح الکترو استاتیک کوره ای گفته میشود.

برای امنیت بیشتر حفاظ در میتوان قفل مخفی یا قفل تو کار استفاده کرد.

مزیت استفاده از قفل مخفی و یا تو کار

پوشش کامل قفل که به هیچ عنوان دسترسی به میلگرد قفل و جای قفل آویز برای سارق مقدور نمی باشد.

مزایای حفاظ آکاردئونی دو جداره سفارشی
دارای استحکام بسیار بالا به جهت دارا بودن پوشش تمام لوزی

مخفی بودن پرچ های اصلی درب جهت برش توسط دریل یا فرز

به هیچ عنوان جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جکهای ماشین را ندارد

بسیار روان و کم جا

ریلهای مورد استفاده به صورت سفارشی ساخته شده و بلبرینگ های درجه یک جهت روان بودن درب استفاده می شود.

ظاهر بسیار زیبا به جهت کار کردن تسمه های نقش دار در تولید درب اکاردئونی

شرکت ایمن کاران وحدت تنها تولید کننده حفاظ اکاردئونی مدل دوبل با پرچ مخفی می باشد که علاوه بر ایمنی تمامی محصولات خود را با 5 سال گارانتی به هموطنان خود ارائه میدهد.

محاسبه اندازه گیری حفاظ آکاردئونی
برای محاسبه اندازه درب اکارئونی می بایست از بالای چهارچوب (بیرون)تا کف زمین را در ضربدر(*) قسمت بیرون به بیرون چهارچوب محاسبه میکنیم.

قفل مخفی جهت قفل کردن حفاظ اکاردئونی.

تمامی تولیدات حفاظ اکاردئونی ایمن کاران وحدت دارای قفل مخفی می باشند.

تولیدات ساخته شده در شرکت ایمن کاران وحدت با استفاده از با کیفیت ترین تسمه ها در ابعاد 5 *20 و قوطی 50*30 ساخته می شود و تمامی محصولات (درب های اکاردئونی) توسط رنگ الکترواستاتیک و توسط پودر داخل کوره خشک می شود و باعث می شود که فلز در شرایط آب و هوایی مختلف اکسیده نشود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از کمک به جهش تولید

چ اکتبر 14 , 2020
مدیرعامل بانک ملی ایران با تشریح میزان تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های تولیدی طی امسال تاکید کرد که این بانک به صورت مستقیم در این مدت بیش از 449 هزار میلیارد ریال منابع به بخش های مختلف تزریق کرده است. دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000