تعظیم کادر درمان به پیکر شجریان صحت ندارد!

5f8297c9e77d3_5f8297c9e77d5 تصویری که با عنوان "وداع کادر درمانی با محمدرضا شجریان" در فضای مجازی و همچنین توسط هنرمندان به اشتراک گذاشته می‌شود متعلق به ایران نیست.

چند روزی است تصویری با عنوان وداع کادر درمانی بیمارستان با محمدرضا شجریان توسط رسانه‎های مجازی و برخی هنرمندان در شبکه‎های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود، این در حالی است که اخبار منتشر شده در سایت‌های خبری در خصوص این تصویر، مربوط به پزشک خانم اسپانیایی به نام چاکو، رئیس بخش مراقبت ویژه بیمارستان " Perrando" بوده که جان افراد زیادی را نجات داده و براثر ابتلا به کرونا پس از بستری شدن در بیمارستان جان باخته است. در جریان فوت استاد شجریان چنین اتفاقی در بیمارستان جم تهران رخ نداده است.

عکسی اشتباه از شجریان

عکسی اشتباه از شجریان

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت شرکت های نفت و گاز

ی اکتبر 11 , 2020
رتبه ایران در میان سایر کشورها در حوزه اکتشافات نفت و گاز حاکی از وضعیت مطلوب کشورمان در این حوزه است. در این قسمت از نماگراف به بررسی وضعیت شرکت های نفت و گاز در سال ۲۰۱۹ میپردازیم رتبه ایران در میان سایر کشورها در حوزه اکتشافات نفت و گاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000