پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت درگذشت استاد شجریان

سیاسی/ سیاست داخلی 5f7f50ee1946a_5f7f50ee1946d معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت استاد محمدرضا شجریان را تسلیت گفت.

متن پیام علی‌اکبر صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارغنون ساز فلک رهزن اهل هنر است
چون از این غصه ننالیم و چرا نخروشیم

با دریغ و افسوس بسیار اطلاع یافتم که خسرو آواز ایران و نماد و نماینده اصیل فرهنگ و تمدن ایران زمین حضرت استاد محمدرضا شجریان جامه از این خاکدان بر گرفته و به دیدار معشوق شتافته است.

این اندوه برای ایرانیان و دوستداران فرهنگ و ادب پارسی بر جای خواهد ماند که از فیض وجود عزیزش محروم شدند.

بی‌گمان آثار جاودان و ماندگار نگین هنر ایران زمین مانند نیایش جاودانه ربنای او در حافظه تاریخی ملت تمدن ساز و هنر پرور ایران برای هماره تاریخ جاودان خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به هموطنان عزیز و دوستداران فرهنگ و ادبیات پارسی و ابراز همدردی عمیق با خانواده جلیل القدر شجریان، از درگاه یگانه هستی بخش برای قله رفیع هنر ایرانی، علوّ درجات و همنشینی با ابرار و نیکان مسئلت می نمایم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تحریم‌کنندگان یک بار دیگر نیز شکست خواهند خورد

پ اکتبر 8 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: "بی‌بی‌ اول‌ها" (کسانی که منافع نتانیاهو را به منافع آمریکا ترجیح می‌دهند) ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی هدف قرار دادن مردم عادی ایران، ‌اغوا کرده‌اند. سعید خطیب‌زاده با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000