صدای استاد شجریان با فرهنگ و هویت ملی ایرانیان عجین شده است

سیاسی/ سیاست داخلی 5f7f4007f1d52_5f7f4007f1d54 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت درگذشت استاد محمدرضا شجریان، صدای این استاد آواز ایران را عجین شده با فرهنگ و هویت ملی ایران دانست.

متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

دلشده سرای امید سر بر آستان جانان نهاد و فرهنگ و ملتی را داغدار عروجش کرد.

استاد محمدرضا شجریان، خسرو آواز ایران که صدای او با فرهنگ و هویت ملی ما ایرانیان عجین شده است و با صدای آسمانی و ملکوتی خود چه آن زمان که "ربنا" را مژده مبارک ماه رمضان ساخت و چه آن هنگام که با "مرغ سحر"ش زمزمه مشترک برای همه ما ساخت، تنها و تنها برای این مردم و مرز و بوم خواند و هدفی جز اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی نداشت و چه اندوهبار که با کج سلیقگی مدیران صدا و سیما در سالیان اخیر مردم ایران در زمانه افطار از شنیدن ربنای استاد از این رسانه محروم ماندند.

با قلبی آکنده از اندوه غم فقدان استاد بزرگ ایران زمین، این ضایعه را به تمامی ملت ایران، دوستداران و ارادتمندان ایشان، فرزندان این استاد بزرگوار، به ویژه آقای همایون شجریان و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن مرحوم غفران الهی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افراد حاضر در اردوگاه شهید باهنر دانش آموز نبودند

پ اکتبر 8 , 2020
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر توضیحاتی ارائه کرد. علیرضا کاظمی ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی اردوگاه شهید باهنر، اظهارکرد: عصر پنج شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹ تعداد ۱۴ نفر از افراد اوتیسمی موسسه خیریه صابرین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000