مقام‌های روسیه مرا تهدید می‌دانند

سیاسی/ بین الملل 5f7c4d349c8c6_5f7c4d349c8c9 منتقد کرملین برای نخستین بار از زمان ترخیص از بیمارستانی در برلین با یک وبلاگ‌نویس روس برجسته در یوتیوب مصاحبه ویدیویی دو ساعته انجام داد.

الکسی ناوالنی، منتقد ۴۴ ساله کرملین در مصاحبه روز دوشنبه گفت: وضعیت جسمانی من خیلی بهتر شده و پزشکان از سرعت بهبودی من متعجب شده‌اند اما دستانم به شدت می‌لرزد و تحت فیزیوتراپی قرار دارم.

ناوالنی پس از بیهوش شدن در یک پرواز داخلی در سیبری در ماه اوت، اخیرا از کما بیرون آمد. وی برای معالجه به برلین منتقل شد و پزشکان آلمانی می‌گویند که ناوالنی با گاز اعصاب روسی نوویچوک مسموم شده است.

این منتقد کرملین معتقد است که سرویس‌های اطلاعاتی روسیه او را با یک عامل اعصاب مسموم کردند چون مقام‌ها او را تهدیدی در آستانه انتخابات پارلمانی سال آتی می‌دیدند.

ناوالنی گفت: آنها متوجه شدند که پیش از انتخابات دوما مشکلات بسیار بسیار بزرگی آنها را تهدید می‌کند. نمی‌دانم چطور یک عامل اعصاب توانسته به داخل سیستم بدنم نفوذ کند اما ممکن است من وسیله‌ای را لمس کرده باشم.

اظهارات این سیاستمدار ضد پوتین در حالی مطرح می‌شود که کرملین بارها این ادعاها را رد کرده و تاکید می‌کند هرگونه موضعی دال بر اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه یا مقام‌های روس در وضعیت کنونی ناوالنی مقصر هستند، نادرست است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انفجار در شهر الباب سوریه با ده‌ها کشته و زخمی

س اکتبر 6 , 2020
سیاسی/ بین الملل رسانه‌های سوریه از انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «الباب» واقع در شمال شرق حلب خبر دادند. به گزارش خبر فوری، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رسانه‌ها اعلام کردند، در نتیجه انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «الباب» واقع در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000