ترامپ: ۶:۳۰ عصر از بیمارستان ترخیص می‌شوم

سیاسی/ بین الملل 5f7b7096739ad_5f7b7096739af رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت که ساعت ۶:۳۰ عصر (به وقت واشنگتن) از بیمارستان «والتر رید» ترخیص می‌شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به انتقاد رسانه‌ها از وی به دلیل بیرون آمدن از بیمارستان و قدردانی از طرفداران خود واکنش نشان داد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «گزارش شده است که رسانه‌ها خشمگین هستند به این دلیل که من سوار یک خودروی امن شده و از طرفداران و حامیان زیادی که برای ساعت‌های زیاد و حتی روزها در بیرون بیمارستان ایستاده بودند تشکر کردم.اگر این کار را نمی‌کردم رسانه می‌گفتند بی ادب.»

ترامپ در پیام توئیتری دیگری نوشت: «من امروز ساعت 6:30 عصر مرکز درمانی عالی "والتر رید" را ترک می‌کنم. احساس خیلی خوبی دارم. از کووید (کرونا) نترسید. اجازه ندهید این بر زندگی شما سیطره یابد. ما تحت دولت ترامپ برخی داروها و دانش عالی را توسعه دادیم. من الان از 20 سال پیش احساس بهتری دارم.»

رئیس‌جمهور آمریکا دیروز با انتشار یک ویدئو از طرفداران خود که در مقابل بیمارستان حضور داشتند تشکر و اعلام کرد که احتمالا برای دیدار با آنها بیمارستان را ترک می‌کند. دقایقی بعد خبرگزاری فرانسه با بیان اینکه کاروان موتوری رئیس جمهور آمریکا در مقابل بیمارستان والتر رید مشاهده شده، گزارش داد که با این حال مقصد این کاروان مشخص نیست.

شبکه سی‌ان‌ان لحظاتی بعد از حضور ترامپ در میان طرفدارانش با خودرو، گزارش داد که ترامپ دوباره به بیمارستان بازگشته است.

در حالی که دستیاران ترامپ اصرار دارند که فرصت خودنمایی و گرفتن عکس را پزشکان به ترامپ دادند و این کار را مجاز دانستند، مشخص نیست که آیا این ماموران موافق مشارکت در این کار بودند یا به آن‌ها دستور داده شد. همچنین در بین ماموران این سرویس نگرانی‌ها درباره نگرش بی‌ملاحظه کاخ سفید در ارتباط با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی افزایش یافته است.

طبق قوانین مریلند، افرادی که در فاصله کمتر از ۶ فوتی (حدود یک متر و ۸۳ سانتیمتر) یک بیمار کووید-۱۹ برای دست‌کم ۱۵ دقیقه بوده‌اند باید تحت قرنطینه قرار بگیرند.

پیشتر یکی از پزشکان مدعو در بیمارستان «والتر رید» از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در خارج شدن غیرضروری از بیمارستان و به خطر انداختن جان ماموران سرویس مخفی که او را همراهی کردند، به شدت انتقاد کرده بود.

دکتر «جیمز فیلیپس» در توییتی نوشت: تک‌تک افراد حاضر در خودرو هنگام سواری کاملاً غیرضروری رئیس‌جمهور باید برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار بگیرند. ممکن است بیمار شوند. ممکن است بمیرند. برای نمایش سیاسی. ترامپ به آنها دستور داده جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا سکه بهار آزادی کانال عوض کرد؟

د اکتبر 5 , 2020
در حالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی تا مرز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عقب نشسته بود، امروز با رشدی قابل توجه مواجه شد به طوری که بار دیگر سکه کانال عوض کرد. بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در زمان پایان فعالیت بازار تهران به ۱۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000