بلومبرگ: سورپرایز اکتبر ترامپ رو شد

سیاسی/ بین الملل 5f7714ffd98f7_5f7714ffd98fa پایگاه آمریکایی در مطلبی نوشت که مثبت شدن تست کووید-۱۹ ترامپ وضعیت انتخابات سوم نوامبر را نامشخص کرده است.

بلومبرگ در ادامه می نویسد: این جدیدترین و جدی ترین مورد در مجموعه سورپرایزهای اکتبر است که همه باید بهترین ها را برای دونالد ترامپ آرزو کنند.

اینمطلب در ادامه می افزاید که به لحاظ سیاسی احتمالاتی در این خصوص وجود دارد: برای مثال در اوایل سال که بوریس جانسون با ابتلا به بیماری کووید19 با مرگ دست و پنجه نرم می کرد، احساسات در سراسر کشور همه با او با احساس همدردی می کردند. حالا باید دید در اینجا چه می شود؟ از همه مهمتر، بیماری ترامپ به کجا خواهد انجامید؟ جانسون روز به روز در حال از دست دادن قدرتش بود، آیا در آمریکا نیز چنین خواهد شد؟

بلومبرگ در ادامه نوشت: بلاتکلیفی فعلی اثر آنی بر بازارها و اشتغال و اوضاع اقتصادی برجای خواهد گذاشت. این رسانه به بحث تضعیف دلار نیز پرداخته و نوشته که این اتفاق می تواند موجب تورم در آمریکا و همچنین افزایش هزینه واردات شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تأثیرگذارترین چهره‌های ۲۰۲۰/ ویدئو

ج اکتبر 2 , 2020
طنز‌و‌سرگرمی/ گوناگون مجله تایم هر سال ۱۰۰ چهره تاثیرگذار را انتخاب می‌کند. روایت ۵ نفر از تاثیرگذارترین‌های امسال را ببینید.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000