مواضع معاون سیاسی سپاه، موضع کل سپاه است/ نیروهای مسلح به هیچ وجه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شوند

6074a0de94d75_2021-04-13_00-04 نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح به هیچ وجه وارد دسته‌بندی‌های سیاسی نمی‌شوند، گفت: سپاه پاسداران بعنوان نهاد پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن، در حفاظت از انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در جمع تعدادی از مسئولان سیاسی نیروهای مسلح با بیان اینکه سپاه با هماهنگی و انسجام داخلی نسبت به تحرکات دشمن عمل می‌کند، افزود: سپاه همچون گذشته در دفاع از انقلاب با بصیرت و آگاهی و محور قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تحقق حضور حداکثری و شوق‌انگیز مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.
وی با اشاره به تدوین دکترین رفتار سیاسی سپاه گفت: از مجموعه معاونت سیاسی به ویژه برادر با سابقه و ارزشمند سردار دکتر جوانی تقدیر و تشکر می‌کنم هم زحمت تدوین دکترین رفتار سیاسی سپاه را کشیدند و هم در چارچوب آن عمل کردند و موفق هم عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه مواضع معاون سیاسی سپاه موضع مجموعه سپاه است، تصریح کرد: در مسائل سیاسی هماهنگی خوبی در سپاه وجود دارد و آنچه که معاون سیاسی اعلام می‌کند، همان چیزی است که مجموعه سپاه و نمایندگی ولی‌فقیه به عنوان متولی این امر درباره آن اتفاق نظر دارند.

حجت‌الاسلام دکتر حاجی‌صادقی در ادامه هدایت سیاسی را هدایت به دین دانست و با اشاره به نقش مهم هادیان سیاسی در سپاه گفت: در فرهنگ دینی سیاست و اخلاق توام هستند و کسانی که در اخلاق موفق نباشند در سیاست هم موفق نخواهند بود.

وی با اشاره به اهداف دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر ذائقه سیاسی مسئولان نظام، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت دینی و ناامید کردن مردم از جمله هدف‌هایی است که از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در خصوص راهکارهای مقابله با سناریوهای دشمنان گفت: تبیین صحیح تقابل پایان‌ناپذیر استکبار با جمهوری اسلامی، در صحیح از نقشه‌های دشمنان برای استحاله از درون، تقویت کارآمدی نظام اسلامی و بیان ریشه‌های ناکارآمدی برخی دولت‌های و تقویت انگیزه و امید در مردم از مواردی است که هادیان سیاسی باید مدنظر قرار دهند.

وی در پایان مشارکت را بهترین راه تغییر برای حل مشکلات دانست و تأکید کرد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی راه حل قوی شدن کشور و عبور از موانع و مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

پست بعدی

کوچ مناظره های انتخاباتی از تلویزیون به «کلاب‌هاوس»؟

س آوریل 13 , 2021
پخش مناظره‌های زنده تلویزیونی میان نامزدهای انتخاباتی یکی از مهمترین روش‌های درگیر کردن مخاطبان با جریان انتخابات است که در نهایت به تضارب آرا و افزایش مشارکت نیز کمک می‌کند. اما حالا که این روزها خبر غیررسمی پخش نشدن مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون به گوش می‌رسد، این احتمال از سوی برخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000