بازدید کیم و خواهرش از مناطق سیل‌زده در کره شمالی

سیاسی/ بین الملل 5f76e65c22e24_2020-10-02_12-05 رسانه‌های دولتی کره شمالی امروز (جمعه) گزارش کردند، رهبری این کشور در جدیدترین بازدیدش از نواحی آسیب دیده از سیل اخیر، اقدامات بازسازی را پیگیری کرد. این در حالی است که خواهرش بار دیگر و برای نخستین بار در دو ماهه گذشته در انظار عمومی دیده شد.

کیم جونگ اون سرعت بازسازی مناطق سیل زده در منطقه "کیمهوا" در جنوب شرق کشور را در جریان بازدیدش در کنار کیم یو جونگ، خواهرش ستود و گفت: به دلیل وقوع این توفان و سایر بلایای طبیعی، سال جاری یکی از سخت‌ترین سال‌ها بوده است.

این بازدید با حضور کیم جونگ اون و خواهرش کیم یو جونگ صورت گرفت و این نخستین بار در دو ماهه گذشته به شمار می‌رود که خواهر رهبر کره شمالی در انظار عمومی دیده می‌شود.

کیم یو جونگ، خواهر کوچکتر رهبر کره شمالی تنها خویشاوند نزدیک وی است که در امور سیاسی نقشی دارد. وی با لفاظی‌های تند علیه کره جنوبی به یک چهره برجسته بدل شده است.

توفان‌های تابستانی و سیلاب در کره شمالی هزاران منزل مسکونی را تخریب کرده و این نگرانی را درباره بدتر شدن ذخایر غذایی در این کشور به وجود آورده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هفته گذشته؛ بدترین هفته کرونایی ایران

ج اکتبر 2 , 2020
روز گذشته رکورد مبتلایان کرونا در ایران شکسته شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت در هفته گذشته آمار مبتلایان کرونا در ایران رشد چشمگیری داشت؛ تعداد روزانه مبتلایان باز هم رکورد زد، تعداد کشته‌های روزانه گاهی به بالای ۲۰۰ نفر رسید و روز به روز استان‌های بیشتری درگیر این بیماری شدند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000