تکرار اظهارات ضد ایرانی پمپئو در خصوص ایران

سیاسی/ بین الملل 5f76b403191a2_2020-10-02_08-30 وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با یک شبکه آمریکایی مدعی شد که ایران به توسعه برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

مایک پمپئو روز جمعه در گفت‌وگویی با فاکس نیوز در پاسخ به پرسش خبرنگار در خصوص اینکه ایران علی‌رغم فشار حداکثری آمریکا به پای میز مذاکره نیامده و تاکتیک‌های خود را تغییر نداده است مدعی شد: به خاطر دارم که همین چند ماه پیش نیز خبرنگاران می‌گفتند که شما در عادی‌سازی روابط با اسرائیل به جایی نرسیده‌اید. این اتفاقات تنها یک روزه اتفاق می‌افتند و این حقیقت دارد.

وی در ادامه مدعی شد که ایران به آن چه کپمین ترور خود در گوشه و کنار جهان و به تمام تلاش‌های خود برای توسعه برنامه هسته‌ای‌اش می‌خواند، ادامه می‌دهد.
وی در ادامه ادعا کرد: رویکرد غلط در خصوص این امر، خشنودسازی ایران، دادن پول و ثروت به این کشور و ایجاد فرصت‌هایی برای آن‌هاست. ما جلوی این امر را گرفتیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توضیحات دادستان تهران درباره کلیپی در حاشیه اجرای طرح رعد

ج اکتبر 2 , 2020
دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی ارایه کرد. علی القاصی مهر گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، یک نفر از متهمین بلافاصله در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000