توضیحات دادستان تهران درباره کلیپی در حاشیه اجرای طرح رعد

5f76eba515cb1_2020-10-02_12-28

دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی ارایه کرد.

علی القاصی مهر گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، یک نفر از متهمین بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت توسط بازپرس جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

القاصی تصریح کرد: دو نفر از سارقین همدست وی نیز که متاسفانه در حین تعقیب و گریز مامورین فرار می کنند، شناسایی و دستور دستگیری آنها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکار به پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آنها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

دادستان تهران خاطرنشان‌ کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم می باشد و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه،سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آنها داده نمی شود.

بر اساس این گزارش هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر از آنها سابقه زندان دارد ضمناً دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرقت در چه شرایطی قابل گذشت است؟

ج اکتبر 2 , 2020
قضات در استعلامی سؤالاتی پیرامون ماده ۱۰۴ اصلاحی قانون مجازات اسلامی سرقت موضوع مواد ۶۵۶،۶۵۷ ،۶۶۱ و ۶۶۵ در رابطه با تاثیر سابقه کیفری بر گذشت از جرم مطرح کردند. در یکی از جدیدترین استعلامات قضات که به معاونت حقوقی قوه قضائیه ارسال شده آمده است که طبق ماده ۱۰۴ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000