موافقت عراق با ورود ۱۵۰۰ زائر از هر کشور برای مراسم اربعین

سیاسی/ بین الملل 5f7493707c3af_2020-09-30_17-47 سخنگوی نخست وزیر عراق از موافقت وی با ورود ۱۵۰۰ زائر از هر کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

احمد ملا طلال امروز چهارشنبه اعلام کرد که دولت با ورود 1500 زائر از هر کشور برای ادای زیارت اربعین حسینی موافقت کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی ملا طلال که در صفحه شخصی وی در فضای مجازی منتشر شده، آمده است الکاظمی با ورود 1500 زائر از هر کشوری که تمایل دارند در مراسم زیارت اربعین شرکت کنند، موافقت کرده است.

این بیانیه افزود ورود زائران باید صرفا از طریق هوایی صورت گیرد و کشورهایی که زائران خود را اعزام می کنند باید به برنامه های آگاه سازی شهروندانشان در خصوص تدابیر پیشگیرانه بهداشتی(برای مقابله با ویروس کرونا) پایبند باشند.

این در حالی است که عراق پیشتر ورود هر زائر خارجی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی را به سبب نگرانی از شیوع بیشتر ویروس کرونا ممنوع اعلام کرده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پخش نشدن بازی بایرن مونیخ _ دورتمند به خاطر خانم داور!

چ سپتامبر 30 , 2020
بازی حساس سوپرجام آلمان بخاطر قضاوت یک زن، از صدا و سیما پخش نخواهد شد. امشب چهارشنبه ۹ مهر، در یک بازی حساس دو تیم بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ برای فتح سوپر جام آلمان به مصاف هم می‌روند. این دیدار از ساعت ۲۲ در ورزشگاه آلیانز مونیخ برگزار می‌شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000