این اولین بار است که رهبر کره‌شمالی عذرخواهی می‌کند/ این عذرخواهی معنای ویژه‌ای دارد

سیاسی/ بین الملل 5f7307cacb31b_2020-09-29_13-39 رئیس جمهوری کره جنوبی از عذرخواهی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، بابت کشته شدن یکی از کارکنان شیلات کره جنوبی که به دست ارتش کره شمالی به ضرب گلوله کشته شده بود استقبال کرده است.

«مون جائه این» روز سه شنبه با بیان اینکه این اولین بار در تاریخ است که رهبر کره شمالی بلافاصله پوزش خواسته، گفت که این عذرخواهی برایش معنای ویژه ای دارد.

مون درخواست کرد که خطوط ارتباطی دوجانبه که از ماه ژوئن به حالت تعلیق درآمده بود، دوباره راه اندازی شود.

این کارمند شیلات کره جنوبی هفته گذشته در دریا به ضرب گلوله کشته شد.

سو هون، رئیس دفتر امنیت ملی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی روز جمعه گفت که کیم جونگ اون در تلگرامی که اداره جبهه متحد حزب کارگران کره شمالی ارسال کرده، عذرخواهی کرده است.

رسانه های محافظه کار کره جنوبی مون را متهم به آن کرده اند که اقدامات کره شمالی را پذیرفته و نتوانسته در مورد کشتن شهروند کره جنوبی از کره شمالی پاسخ بخواهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روح‌الله زمانی جایزه جشنواره ونیز را از مجید مجیدی گرفت

س سپتامبر 29 , 2020
در مراسمی از هنرمندان فیلم سینمایی «خورشید» در هتل پارسیان آزادی تجلیل شد. مراسم تجلیل از هنرمندان فیلم سینمایی «خورشید» در هتل پارسیان آزادی در حال برگزاری است. در ادامه تصاویری از حاضران این مراسم را ببینید: در این مراسم، مجیدی کارگردان فیلم «خورشید» گفت: دو سال پیش با نیما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000