نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام: از مذاکره مجدد بر سر برجام حمایت نمی‌کنیم

سیاسی/ بین الملل 5fda6020014d9_5fda6020014eb نماینده چین در کمیسیون مشترک برجام گفته پکن از مذاکره مجدد بر سر توافق هسته‌ای برجام حمایت نمی‌کند.

«فو کونگ»، مدیر کل اداره کنترل تسلیحاتی در وزارت خارجه چین بعد از نشست کمیسیون برجام گفته پکن از مذاکره مجدد بر سر برجام حمایت نمی‌کند.

کونگ که به عنوان نماینده چین در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام حضور داشت گفت: «ایران به صراحت گفته هر زمانی که آمریکا به برجام برگردد و تمامی تحریم‌ها را رفع کند آنها آماده‌اند همه گام‌هایی را که در زمینه کاهش تعهداتشان برداشته‌اند به عقب برگردانند.

او در مصاحبه با تلویزیون چین گفت: «فکر می‌کنم این نشانه‌ای روشن از طرف ایران است و ما هیچ دلیلی برای تردید کردن در آن نداریم، چون قبل از خروج آمریکا از توافق، رفتار ایران در اجرای این توافق، مثال‌زدنی بود.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سه بانک ۳۴۰۰ میلیارد تومان اوراق بدهی دولت را خریداری کردند

چ دسامبر 16 , 2020
بانک مرکزی در مهلت تعیین شده و از طریق سامانه بازار بین بانکی، از سوی 3 بانک سفارش فروش اوراق بدهی دولتی از طریق ابزار توافق بازخرید در مجموع به ارزش 34.5 هزار میلیارد دریافت کرد. پیرو اطلاعیه روز یک‌شنبه 16 آذرماه 1399 مبنی بر برگزاری حراج خرید مدت‌دار اوراق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000