خانواده «رزم حسینی» در کانادا زندگی می کنند

سیاسی/ مجلس 5f72d6ecc8d61_5f72d6ecc8d63 نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی صمت، گفت: شما چگونه می خواهید مسئولیت برعهده بگیرید در حالی که دو دهه در کانادا بودید و خانواده شما در کانادا زندگی می‌کنند.

اردشیر مطهری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با علیرضا رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت،گفت: امروز وزیر پیشنهادی صمت توسط رئیس جمهوری که خودش را مخفی کرده است و به هیچ وجه در انظار عمومی نمی آید، در مجلس شورای اسلامی حضور یافته است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی مردم در شهر، شما را لعنت می کنند و سر سوزنی به شما اعتقاد ندارند و چه انتظاری دارید که مردم به وزیری که دو دهه در خارج از کشور زندگی کرده است، اعتماد کنند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی پشت پرده انتصاب رزم حسینی در جایگاه وزارت صمت هستند که اگر پشت پرده ها را بگویم، تعجب می کنید.

مطهری افزود: جناب رزم حسینی! شما چگونه می خواهید مسئولیت برعهده بگیرید در حالی که دو دهه در کانادا بودید و خانواده شما در کانادا زندگی می کنند. با این شرایط چگونه دم از نظام جمهوری اسلامی می زنید؟

وی بیان کرد: رئیس جمهور هیچ حرمتی برای مجلس و نمایندگان قائل نشده است و سوالی پیش می آید که چگونه رئیس مجلس و رئیس دستگاه قضا در شرایط کرونایی در بین مردم حضور می یابند اما رئیس جمهور حتی در مجلس هم حاضر نمی شود که باید بگویم بهانه است.

مطهری تصریح کرد: رزم حسینی باید ارتباط خود با برخی از افراد فاسد را شفاف سازی کند و بنده معتقدم افرادی تعمداً بحث دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی صمت را منتشر کردند تا افکار نمایندگان از فسادهای اقتصادی رزم حسینی غافل شود.

نماینده مردم گرمسار گفت: سوال دیگر این است که چرا خانواده رزم حسینی در کانادا هستند و خود او در ایران است؟ یکی دیگر از مطالب این است که رزم حسینی چقدر حقوق گرفته است که می تواند با خانواده اش به کانادا برود. ما حتی به شاه عبدالعظیم هم نمی توانیم برویم.

وی افزود: رزم حسینی باید درباره اتهام فساد اقتصادی شفاف سازی کند و برخلاف دروغ هایی که این روزها گفته، وی اوایل دهه ۸۰ با مافیای معدن کرمان شراکت داشته و مدارک آن هم موجود است. وی به همراه برادران خود شرکت های تو در توی معدنی را تشکیل داده است و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نهادهای امنیتی باید رصد کنند که رزم حسینی چه شرکت هایی را به همراه اطرافیان خود راه اندازی کرده است،اظهار داشت: وی در برهه ای واردات ماشین سنگین داشته است و کسی که به واردات چشم دوخته چگونه می تواند مشکلات وزارت صمت را در مدت باقیمانده از عمر دولت حل کند.

مطهری با بیان اینکه بنده به روح برادر شهیدم قسم می خورم که از دیروز لیدر «رزم حسینی» ۶ بار با بنده صحبت کرد پیشنهاد داد تا صحن مجلس علیه او صحبت نکنم، گفت: سوال پیش می آید که آیا وزارت صمت در این ۷ سال گره ای از مشکلات مردم باز کرده است که انتظار دارید رزم حسینی با این مفاسد، گره مردم را بگشاید؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تقدیر از مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر

س سپتامبر 29 , 2020
مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران، به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عابدینی معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس با حمیدرضا ادراکی رادیولوژیست و جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی دیدار و از ایشان به پاس جانفشانی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000