روزنامه جوان: ما جوانان را رها کردیم / دهه هشتادی‌ها، جایی سیر و سلوک می‌کنند که جمهوری اسلامی حضور ندارد

روزنامه جوان: ما جوانان را رها کردیم / دهه هشتادی‌ها، جایی سیر و سلوک می‌کنند که جمهوری اسلامی حضور ندارد

روزنامه جوان با تاکید بر اینکه «ما جوانان را رها کردیم» نوشت: جوانان دهه هشتادی ما در جایی سیر و سلوک می‌کنند که جمهوری اسلامی حضور ندارد.

مطابق یافته‌های علمی مردانی که مایلند زنان‌شان با ظاهری عفیف و با نهایت وفاداری و همچون صندوقچه‌ای که کلیدش در دست خود مردان باشد، در جامعه و انظار دیگران ظاهر شوند، از نظر فراوانی، قابل مقایسه با اقلیتی که به هر علت خلاف آن را می‌پسندند، نیستند. برای زنان نیز همین گزاره صادق است.

ما جوانان را رها کردیم … جوانان دهه‌هشتادی ما در جایی سیر و سلوک می‌کنند که جمهوری اسلامی حضور ندارد. آن جوانی که نه در خداشناسی‌اش عمیق است، نه سرگرم و راضی با شغلی که دارد یا می‌توانست داشته باشد و نه در قید و بند ازدواجی موفق است، باید در کف خیابان و در قعر زودباوری و همراهی با هر صدای فریبنده‌ای به اسم آزادی و زندگی ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

کیهان کوتاه نمی‌آید؛ وجود گشت ارشاد ضروری است

س نوامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان بر لزوم ادامه فعالیت گشت ارشاد تاکید کرده و نوشته در صورتی که در این امر سستی شود فساد در جامعه رسمیت پیدا می‌کند. نویسنده مطلب کیهان تاکید کرده است: امروز وجود نهادهایی مانند قوه قضائیه و «گشت امنیت اخلاقی» در حقیقت نماد مخالفت جامعه ایرانی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000