کشف کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس

5f69e86a3856c_2020-09-22_15-34

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور باری و کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناورهای عبوری در دهانه بهمنشیر، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر "چوئبده" آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناور، ۱۰ هزار و ۸۰۰ عدد کمپوت آناناس و ۹ هزار و ۶۰۰ قوطی نوشابه انرژی زا که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصادی بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نارسایی حاد کلیوی؛ عارضه‌ دیگر کرونا

چ سپتامبر 23 , 2020
رئیس انجمن اورولوژی ایران گفت: ممکن است ویروس کرونا در قسمتی از بدن جاگیر شود ولی به علت واکنشی که در بدن ایجاد می‌کند بتواند اعضای دیگر را نیز تخریب کند، کلیه نیز از این قاعده جدا نیست. دکتر عباس بصیری گفت: آنچه که در مورد کرونا به اثبات رسیده، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000