بهترین زمان برای خرید ملک و خانه چه موقع است؟

5f6a0cf8598ff_5f6a0cf859901 به گفته بسیاری از کارشناسان و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته بهترین زمان برای خرید مسکن با توجه به کاهش تقاضا نیمه دوم سال و فصل زمستان است.

البته در این زمینه بسیاری از کارشناسان معتقدند مهر و آبان بهترین ماه‌ها برای اسباب‌کشی و تصمیم به خرید و یا اجاره‌ی خانه است. اگر فرزندی نداریم و نگران مدرسه و جابه‌جایی کودکان نیستیم، می‌توانیم روی پاییز به عنوان فصلی مناسب برای اسباب‌کشی حساب کنیم. در این فصل هنوز گزینه‌های خرید و اجاره ملک کم نشده، اما به خاطر کاهش تقاضا، قیمت‌ها کاهش مناسبی پیدا می‌کند.

از دیگر مزیت‌های خرید یا اجاره‌ی خانه در این فصل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در روزهای پاییز، مشاوران املاک وقت بیشتری دارند تا با حوصله و دقت گزینه‌های مناسب را برایمان پیدا کنند. خیلی از بنگاهی‌ها معتقدند بهترین زمان خرید یا اجاره مسکن در شش ماه دوم سال است، که با در نظر گرفتن سرمای زمستان، می‌توانیم پاییز را فصلی مناسب برای اسباب‌کشی بدانیم.

قیمت خانه‌ها در فصل زمستان از همیشه ارزان‌تر است، اما به خاطر تعداد کم گزینه‌های خرید یا اجاره‌ی خانه، پیدا کردن خانه‌ مطلوب کار آسانی نیست. البته نباید فراموش کنیم که در این فصل گرفتن وام هم آسان‌تر خواهد بود و ما در زمان کوتاه‌تری به تسهیلات بانکی دسترسی خواهیم داشت. البته نباید از این نکته غافل شویم که اسباب‌کشی در روزهای کوتاه و سرد زمستان کار آسانی نیست و به برنامه‌ریزی درست و آمادگی قبلی احتیاج دارد.
براساس این گزارش و طبق بررسی های انجام شده نیمه دوم سال می تواند بهترین زمان برای خرید مسکن به شمار رود که البته با رشد چشم گیر قیمت ها در مناطق مختلف از جمله غرب و شمل تهران میزان تقاضا در این بخش کاهش یافته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چهرهای مختلف سیاسی، ورزشی و هنری جشن تولد ۵سالگی خبرفوری را تبریک گفتند

س سپتامبر 22 , 2020
برخی چهره های سیاسی، ورزشی و هنری تولد 5 سالگی خبرفوری را به صورت تصویری تبریک گفتند. خسروخسروشاهی پیشکسوت صدا: آرزوی موفقیت برای خبر فوری دارم کیانوش جهانپور مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت: تشکر از زحمات صادقانه پنج ساله خبرفوری مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون: امیدوارم شاهد خبرهای خوبی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000