توضیحات مهم معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

5f64a5af970e3_2020-09-18_16-48

با توضیحات مسئولان؛ زائرین اربعین حسینی متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود هستند.

در پی انتشار ویدئویی از تجمع زوار اربعین در مرز شلمچه علیرغم اعلام بسته بودن مرز؛معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر فوری در خوزستان گفت: پیرو انتشارخبر تجمع امروز (28 شهریور 99) حدود 250 نفر از زائران اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر، قصد پیاده روی به سمت مرز شلمچه را داشتند که با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زوار ، با تدبیر صورت گرفته در محل ورودی و خروجی شهرستان ها عوامل انتظامی و مرزبانی مانع حرکت آنان به سوی مرز شلمچه شدند.

ولی الله حیاتی بیان داشت: متاسفانه تعدادی از زائرین اربعین حسینی با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند که بلافاصله با حضور بنده ( معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان) و همراهی فرماندهی انتظامی استان با توجیه و اقناع زائرین و توضیح تبعات بهداشتی و پیامدهای خطر آفرین ناشی از تجمعات با توجّه به اعلام ستاد ملی کرونا و از سویی عدم پذيرش زائرین از سوی کشور عراق، زائرین متقاعد و هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود می‌باشند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار خبر فوری در خوزستان ؛ حضور میدانی مسئولین امنیتی و انتظامی استان از جمله معاون امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندهی انتظامی استان و پرسنل محترم مرزبانی و ..‌‌.. در مدیریت موضوع موثر بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«خس و خاشاک»، قطعا تحریف بود/ با حصر مخالفم!/ ویدئو

ج سپتامبر 18 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی رئیس‌جمهور سابق کشورمان در مصاحبه با رادیو فردا گفت: در تمام ادوار گوناگون رؤسای جمهور آمریکا سیاست‌های خارجی ثابت بوده، همه مکمل هم بوده‌اند. در واقع همه رؤسای جمهور یک نقشه را اجرا کرده‌اند. احمدی نژاد با رادیو فردا گفتگو کرد و مجری این برنامه «گلناز اسفندیاری» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000