بحرین پیشمرگ بن سلمان شد

سیاسی/ بین الملل 5f633d3ae3146_5f633d3ae3149 سفیر ایران در آفریقای‌جنوبی و آخرین سفیر ایران در بحرین، تاکید کرد: «بحرین» پیشمرگ «بن سلمان» شد.

مهدی آقاجعفری ظهر روز پنچ شنبه در صفحه توییتر سفارت ایران در آفریقای جنوبی نوشت: «پس از ‎اشغال‌نظامی‌بحرین توسط ‎رژیم‌سعودی در مارس ۲۰۱۱، دولت این کشور در سیاست داخلی و خارجی کاملاً ‎مسلوب‌الاراده شده و همه دستورات از ‎ریاض صادر می گردد.

‏در سازش اخیر با ‎رژیم‌صهیونیستی نیز، ‎بن‌سلمان که به لحاظ برخی ملاحظات فعلا نمی تواند به این روند بپیوندد، ‎بحرین را به عنوان ‎پیشمرگ به مسلخ فرستاده است.
این ‎سیرک، نه در
حقوق‌مشروع‌ملت‌فلسطین و نه در ماهیت ‎تجاوزگری و اشغالگری‌رژیم‌صهیونیستی تغییری ایجاد نمی کند.

‏ملت فلسطین و ملتهای آزاده جهان تسلیم این ‎شوی‌انتخاباتی‌ترامپ نخواهند شد و ‎مقاومت تا احقاق حقوق کامل ‎فلسطین ادامه خواهد یافت.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گزیده شعرهای شمس لنگرودی ویژه نوجوانان

پ سپتامبر 17 , 2020
گزیده شعرهای محمد شمس ‌لنگرودی از مجموعه کتاب‌های «شعر ما» به‌زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ می‌رسد. مجموعه ۱۰ جلدی «شعر ما» با هدف آشنایی نوجوانان با شاعران بزرگ‌سال و پیش‌کسوت در قالب‌های کلاسیک، نیمایی، سپید و… و با تنوع طیف‌ها، نگاه‌ها و سبک‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000