از هر ابزاری برای مقابله با ارسال پهپادهای ایرانی به مسکو استفاده می‌کنیم

اعتمادآنلاین|

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی فضاسازی‌ها در خصوص انتقال تسلیحات ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، گفت که کشورش از هر ابزار ممکن برای مقابله با این روند استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسپوتنیک، وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که ایالات متحده چگونه تصمیم دارد با انتقال تسلیحات ایران به روسیه مقابله کند، گفت: «ما ابزارهایی داریم که فراتر از تحریم‌ها و سایر اقدام‌های اقتصادی است، قرار است کاری را انجام دهیم که در نهایت به نفع ما باشد تا با جریان این فناوری‌ها از ایران به کشورها و سازمان های سراسر جهان مقابله کرده و از آن جلوگیری کنیم»

پرایس در ادامه گفت: «البته قرار نیست از قبل اعلام و اطلاع‌رسانی کنیم. اما همانطور که قبلاً نشان دادیم، وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران می‌رسد، از تمامی ابزارها استفاده خواهیم کرد».

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مهدی طارمی و طلسمی که شکست

ش اکتبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی طارمی با ثبت ۲‌گل و یک‌ پاس‌گل دیگر در بازی با بروخه، علاوه بر باطل‌کردن طلسم گل‌نخوردن مینیوله، دروازه‌بان بلژیکی این تیم در این فصل، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد؛ بالاتر از مسی (پاریس)، رافا سیلوا (بنفیکا) و جووانی سیمئونه (ناپولی). او با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000